Laitoin viime viikonloppuna Smartbuyglassesista Acuvuen piilolasit tilaukseen, kun hinta oli aiemmin käyttämääni lenses4net.comia edullisempi. Suuri tuo ero ei ollut, mutta tarkkana tyttönä hyödynsin tuonkin.
Ajatuksena oli, että kun vkonloppuna tilaan, niin loppuviikosta piilarit olisi perillä. Meni metsään. En ollut ensinkään tietoinen että riteissä vietetään jotain vapaapäivää maanantaina, joten vasta tiistaina tilaus meni työn alle. Seuraava yllätys olikin s-postiin tulleessa tilausvahvistuksessa:
Thank you for ordering from SmartBuyGlasses! The details of your purchase are outlined below.
Your order number is EN**********C.
We have successfully secured one item in stock at the Acuvue distributors logistics centre for the model you ordered. Our distribution centre & quality control department expect to receive and clear quality control within 4-7 working days. After quality control clearance we will use our registered express courier service for immediate dispatch to your specified address.
Another email notification will also be sent to you after dispatch providing you with your tracking number.
If there are any issues or delays with your order, we will contact you via phone or email.
Argh! Eli piilareita ei siis ole kaupan omassa varastossa, vaan ne tilataan tukusta jonka jälkeen ne lähtevät eteenpäin. Oma moka, en tutkinut kaupan sivuja tarpeeksi tarkkaan jotta olisin tuon huomannut. Normaalisti tuolla ei olisi mitään väliä, mutta nyt noilla oli vähän kiire.
Nuo molemmat viivästykset voin ottaa omaan piikkiin, joten tässä kohtaa ei kaupan toiminnassa ole moitittavaa.
Jatkan juttua kun piilarit on käsissä. Tai siis silmissä.