mig kirjoitti:Mä luulen että se ei oo extra price vaan extra battery - se tulee kahdella akulla se E:n sisältä versio. Molemmat löytyy myös screw you:lta, hinnat 109,99£ ja 149,99£.
rbs kirjoitti:Remonttireiska aikoinaan sanoi, että akkuporakoneen pitää olla 18V laite että sillä tekee jotain. Ilmeisesti voltit vaikuttaa voimaan ja Ah:t käyttöaikaan, mutta kumpi merkkaa enemmän? Enemmän Voltteja eli voimaa = ruuvi nopeammin lautaan ja enemmän amppeeritunteja = sama määrä ruuveja lautaan pidemmässä ajassa?
Sulo Vilen kirjoitti:jos joku osaa avata tai kertoa missä selvitetään Makitan koodisto niin tiedosta kiitollinen täällä ilahtuu.
Tee itse- lehden akkuiskuporakonetestin testivoittaja.
Ruotsalaisen Gör det Själv-lehden tekemän akkuiskuporakonetestin voittaja! Numero 4/2013.
Lisäksi koneen sisarmalli M18 CDD-402C voitti TM Rakennusmaailma- lehden 18V akkuporakoneiden vertailun kahdesti, lehdet 4/2012 ja uusimpana lehti 6/2014.
Sulo Vilen kirjoitti:DHP ja BHP-koneet näyttäisi olevan muuten samoja, mutta...
K-PAX kirjoitti:Ruuvivääntimessä vain tuo isku teki hommasta hyvinkin kevyttä.
LmnLL kirjoitti:Ruuvien kannat on ainakin aika nopsaan morjens, jos iskulla painaa menemään.
Paluu Koti ja sisustus & remontointi ja rakentaminen
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa