Että pitikin sotkeutua tähän firmaan
Tuli sitten tilattua härpäkettä ranskanmaalta ja Chronopostissa lähti. Trackingin mukaan tuli pikaista vauhtia Suomeen (2 vuorokautta). Tracking historyn mukaan on tapahtunut seuraavaa:
Thu 01/16/2014
12:48 PM CHRONOPOST NETWORKS
Consignment not delivered: customer absent Scan site:HELSINKI - FI
Comment:Sending presented, impossibility of leaving a transit advice note.
Comment:Contact with sender or consignee in progress
Thu 01/16/2014
10:55 AM CHRONOPOST NETWORKS
Shipment out for delivery Scan site:HELSINKI - FI
Wed 01/15/2014
12:26 PM CHRONOPOST NETWORKS
Consignment not delivered: customer absent Scan site:HELSINKI - FI
Comment:Sending presented, impossibility of leaving a transit advice note.
Comment:Contact with sender or consignee in progress
Wed 01/15/2014
10:51 AM CHRONOPOST NETWORKS
Shipment out for delivery Scan site:HELSINKI - FI
Wed 01/15/2014
04:19 AM CHRONOPOST NETWORKS
Inbound linehaul scan Scan site:LEIPZIG - DE
Tue 01/14/2014
07:26 PM CHRONOPOST NETWORKS
Inbound linehaul scan Scan site:METZ - FR
Tue 01/14/2014
07:25 PM Chronopost France
Bagging scan Scan site:Metz - FR
Comment:Consignment ready for processing: departure by next air or road routing
Eli ulko-ovella on käyty jo kahdesti silloin, kun olen ollut töissä. Ilmeisesti kerrostalon alaovi on nykyisin päivisin lukossa, eikä lähettifirmalla ole ovikoodia, eikä näköjään minun puhelinnumeroakaan, vaikka se on tilausta tehdessä ilmoitettu.
Ongelmana on, että en mistään näköjään saa selville, että mikä lähettifirma hoitaa chronopostin jakelun suomessa. On tullut soitettua DPD:hen, UPS:ään, TNT:hen, postiin, DHL:ään, matkahuoltoon ja Fedexiin. Ei kuulemma mistään näistä firmoista löydy meikäläisen pakettia, eikä tracking koodi anna mitään infoa kyseisten firmojen toimitusseurannassa. Kaiken lisäksi Chronopostin puhelinpalvelu on varattu kokoajan, eikä sähköpostiosoitetta löydy mistään. Alkaa olla suht turhautunut ja voimaton olo. Netistä olen yrittänyt ratkaisua etsiä silmät punaisena ja pää kiepeänä, mutta ei näytä onnistuvan. Pitää vissiin lähteä huomenna töistä aikaseen ja majoittua ulko-oven eteen klo 12-13. Noinkohan onnistuu.
Onkohan kellään mitään hyvää neuvoa, miten tästä jatkaa eteenpäin?