LmnLL kirjoitti:Olen jo aika pitkään suunnitellut autoon tuollaista kameraa, mutta en ole sellaista vielä saanut tilattua. Asiassa mietityttää lähinnä se, että kaiken hauskan lisäksi se on myös jonkinmoinen kaksiteräinen miekka. Ehkä se joskus tulee vielä hankittua ja silloin katse kääntyy varmasti Kiinan suuntaan.
LmnLL kirjoitti:Ei hassumpi kuvanlaatu.
Menikö tuosta jotain tulleja?
mig kirjoitti:Näinhän se videokameroiden kanssa menee eli suuremman pikselimäärän kanssa tavallaan kusee omiin muroihinsa hämäräkuvauksen suhteen. Kennon koko kun on sitä samaa niin sitten ne pikselit siinä tarkemmassa kamerassa on pienempiä että niitä saadaan samaan tilaan enempi ja kun ne on pienempiä niin sitten ne on myös vähässä valossa vähemmän valoherkkiä kuin ne isommat pikselit, joita mahtuu taas vähän vähemmän. Suomenkielen mallilause epäilemättä tuli siitä Törmäsin itse tähän asiaan kun aikanaan videokameraa hankin, taitaa olla reilu pari vuotta aikaa kun esikoista odotettiin. Saattaa olla että tuli tännekin hankinnasta jotain johonkin kirjoiteltua. Järkkärin kanssa kun on tottunut isoihin pikselimääriin ja tottunut että ne eivät ole pääasia kameran valinnassa mutta niistä on kuitenkin pelkkää hyötyä eikä haittaa ellei isompaa tiedostokokoa lasketa mukaan, niin eipäs menekään videokameran kanssa niin yksiviivaisesti.
LmnLL kirjoitti:Täytyy silti sanoa, että videokuvan laatu on olosuhteisiin nähden oikein hyvä. Jotain pientä satunnaista nykimistä olin siinä silti huomaavinani, mutta se voi johtua myös oman koneen nettiyhteydestä tms.
Samsung kirjoitti:LmnLL kirjoitti:Ei hassumpi kuvanlaatu.
Menikö tuosta jotain tulleja?
Ei, kiinan pojat olivat laittaneet paketin arvoksi $1
RBS kirjoitti:Mutta jos tulleista puhutaan, niin paketteihin merkitty arvo ei edelleenkään merkkaa tullille mitään.
Paluu Muut tuotteet ja kauppapaikat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa