Sulo Vilen kirjoitti:Kuun vaihteessa on ohjelmassa tetsausta keskisuomen metsissä, joskus patikointia helpottaisi joku viidakkoveitsen tyylinen, mutta kanna nyt sellaista ihmisten ilmoilla.. Tollainen tuli vastaan, siinä olisi kaikki tarvittava, ei nyt mikään jämäkkyyden riemuvoitto mutta näppärä askartelee tukevamman varren talven pimeinä tunteina.
http://www.dx.com/p/wilderness-survival-stainless-steel-4-in-1-knifeV-axe-shovel-saw-45366#.U7vlhNFiYuE
Kolme viikkoa aikaa, tuolle näyttää saldoa 7-10 päivää, ei taida ehtiä?
K-PAX kirjoitti:Tavara tulee siis DX:n EU varastolta ilmeisesti?
Mutta onhan dx käyttänyt mm. Ruotsin ja Sveitsinkin postia toimituksissa. Miksei siis tuokin tilaus voisi tulla Kiinasta?Samsung kirjoitti:K-PAX kirjoitti:Tavara tulee siis DX:n EU varastolta ilmeisesti?
Ilmeisesti, mutta tilasin kaikki tavarat normaalin DX:n kautta.
Dear Customer,
We apologize for this long delay in the delivery process. Typically it may take 7 to 30 working days (i.e. Mon-Fri, excluding public holidays in Hong Kong and in your country) to deliver the package, though sometimes this could be much longer than expected.
Please wait in patience and take it easy.
Hope you will receive the package soon. Thank you for your patience.
Should you have any other problems, please feel free to contact us again.
Best Regards
Wanda
LmnLL kirjoitti:Kiinan postissa on taas jotain ihmettä meneillään, sillä toukokuussa buyincoinsista tilattu valaisin ei ole vieläkään perillä. Ebayssä alkoi 90 päivän raja menemään umpeen, joten jouduin viime viikolla tekemään asiasta disputen. Tuolta tosin tuli refund-ehdotus ja refundkin parissa päivässä ilman mitään mutinoita.
Kyseessä oli lähetys johon ei annettu seurantakoodia.
RBS kirjoitti:Eihän tuossa voi enää disputea käyttää, kun ostoksesta on jo 49 päivää. Tulevissa ostoksissa sitä tietysti kannattaa käyttää jos homma alkaa pahasti tökkimään.
Pystyykö tuota aspaa vaihtamaan millään tapaa kesken prosessin?
Samsung kirjoitti:Pitänee päivittää hieman tätä tilannetta nyt.
Eli hommalla oli onnellinen loppu kun asiakaspalvelijaa sai vaihdettua. Antoivat vaihtoehdoksi korvata tuotteet joko:
1: Lähettämällä uudet
2: Store credit dx tilille
3: Täysi rahojen palautus paypal tilille
Valitsin vaihtoehdon 1, eli uudet tuotteet tilalle, tällä kertaa seurantanumeron kanssa, jota myös vahvasti suosittelivat.
Eli homma alkoi heti toimimaan kun sai asiakaspalvelijaa vaihdettua, mätäomena sattui kohdalle kuten aikaisemmin asian ilmaisin.
K-PAX kirjoitti:Mahtaakohan piakkoin myös EUDirect sivut palvella suomeksi.
Paluu Kiinalaiset verkkokaupat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa