LmnLL kirjoitti:Ja totta mooses, tämä puolahan on tietysti tuolla imusarjan alla.
Noh, tulipa ainakin niitä jo aiemmin kaivattuja vikakoodeja.
Sulo Vilen kirjoitti:Alkoiko koodit tulpanvaihdon jälkeen?
Sulo Vilen kirjoitti:Jotkut asiat eivät vaan muutu. Ford Mustang Ecoboost 2.3,
USA 22500€
Saksa 37000€
Suomi 56500€
GT veekasilla 29k€ vs. 80k€. Saa olla jonninmoiset tähtilippulasit jos tuollaisen Suomesta tilaa Maailman paras autoverotus aikaansaa kilpailun mahdottomaksi, Ecoboostin saisi roudattua satamaan jenkeistä jollain vajaaalla 30k€:llä, mutta verotusta lähdettäisiin rakentamaan tuosta virallisen maahantuojan höpöhöpö-katteella olevasta hinnasta.
Autonvalmistaja Volkswagenin päästöhuijaukset koskevat myös samaan konserniin kuuluvien Porschen ja Audin luksusmalleja, joissa on kolmilitraiset dieselmoottorit, kertoi Yhdysvaltojen ympäristöviranomainen EPA maanantaina.
Jo entuudestaan 11 miljoonaa Volkswagenin autoa koskeva päästöhuijaus laajeni nyt ainakin Yhdysvalloissa uusiin malleihin. Uutistoimisto AFP:n mukaan Volkswagen kuitenkin kiistää EPAn tiedot.
EPA ilmoitti maanantaina, että VW:n huijausohjelmisto on löytynyt myös Porschen vuosimallin 2015 Cayenne-katumaasturista ja viidestä Audin mallista.
Audin autoista huijausohjelma on vuosimallin 2016 Audi A6 Quattrossa, A7 Quattrossa, A8- ja A8L -malleissa ja Q5-katumaasturissa.
Volkswagenin autoista huijaus koskee nyt EPAn mukaan myös vuoden 2014 Touareg-mallia.
Autonvalmistaja Volkswagenin päästöhuijaukset koskevat myös samaan konserniin kuuluvien Porschen ja Audin luksusmalleja, joissa on kolmilitraiset dieselmoottorit, kertoi Yhdysvaltojen ympäristöviranomainen EPA maanantaina.
mig kirjoitti:Sulo Vilen kirjoitti:...EA 189 on mallisarja 1,2-, 1,6- tai 2,0-litraisia TDI-Common-Rail-dieselmoottoreita
Tuo pihassa seisova 2,5TDIq sen kuin vain nostaa arvoaan
LmnLL kirjoitti:Hupsista ... Audin luksusmalleja, joissa on kolmilitraiset dieselmoottorit ... Audi A6 Quattrossa...
No, onhan ne Suomessa luksusmalleja, mutta lähinnä hinnan (lue:autoveon) vuoksi.mig kirjoitti:Vai luksusmalleja.
Päästöskandaalin keskellä ryvettynyt saksalainen Volkswagen on uuden myrskyn silmässä. Saksalaislehdet kertoivat tiistaina, että skandaali laajenee dieselmoottoreista bensamoottoreihin, ja että uudet epäilyt koskevat jopa 800 000 autoa.
Yhtiön tietojen mukaan epäsäännöllisyydet koskevat automalleja Polo, Golf ja Passat. Volkswagen on Euroopan suurin autovalmistaja.
Epäselvyyksiä on moottoreiden hiilidioksidipäästöissä. Uudet ongelmat koskevat ainakin 1,4-litraisia bensiinimoottoreita ja ilmeisesti myös aiempaa pienempiä dieselmoottoreita
LmnLL kirjoitti:Mutta, mutta. Nyt epäillään, että konsernin bensiinimoottoreissa on myös sanomista.Epäselvyyksiä on moottoreiden hiilidioksidipäästöissä. Uudet ongelmat koskevat ainakin 1,4-litraisia bensiinimoottoreita ja ilmeisesti myös aiempaa pienempiä dieselmoottoreita
LmnLL kirjoitti:RBS kirjoitti:LmnLL kirjoitti:Epäselvyyksiä on moottoreiden hiilidioksidipäästöissä. Uudet ongelmat koskevat ainakin 1,4-litraisia bensiinimoottoreita ja ilmeisesti myös aiempaa pienempiä dieselmoottoreita
Ihme jos ei Trafissa jo laskukoneet laula.
LmnLL kirjoitti:Scheissenhosen sentään!
LmnLL kirjoitti:Vikakoodeja ei vieläkään löydy, mutta investoin 50 eskudoa multiecuscan-nimiseen softaan jolla sain lambdoista selkeitä lukemia ja käppyröitä esiin. Vaikuttaakin siltä, että vika löytyy sieltä päästä järjestelmää. AInakin yhden lambdan käppyrä ei ollut siniaaltoa nähnytkään.
Sulo Vilen kirjoitti:Olis pitänyt pistää kiertoon
Sulo Vilen kirjoitti:Ensi viikoksi lupaili taas kymmentä astetta
Tuliko Lanta-anturista selkoa? Signaalin ei pitäisi mennä nollaan, jolloin happipitoisuus on samanlainen putkessa että sen ulkopuolella. Voiko kone pätkiä noin paljon, tuskin? Eli jotain hämminkiä signaalissa. Jännitteen pitäisi myös molemmissa putkissa olla samaa tasoa.
sortavalainen autotarvikemyymälä on sisältäpäin kuin lähes mikä tahansa kotimainen varaosaliike. Myymäläpäällikkö kertoo tekevänsä mielellään kauppaa suomalaisten kanssa.
– Tänä vuonna olemme palvelleet noin 20–25 suomalaisasiakasta viikossa, toisin sanoen 4–5 asiakasta päivässä. Suuri osa palvelusta tapahtuu lauantaisin. Suomalaiset asiakkaat ovat meille tärkeitä, Acta-varaosaliikkeen myymäläpäällikkö Anton Vdovin kertoo.
Yritys aikoo lisätä suomenkielistä mainontaa ja nettipalveluita.
Pirhosen mukaan useat renkaita ja varaosia ostavat suomalaiset ovat työttömiä. Hän ei kanna huonoa omatuntuntoa siitä, ettei jätä rahojaan esimerkiksi kotikaupunkiinsa Joensuuhun.
– Voimme olla juhlapuheissa vaikka mitä mieltä, mutta kun tulee itselle maksamisen paikka, niin oma suu on lähempänä kuin pussin suu. Kun säästö tulee tarpeeksi suureksi, niin yksi jos toinenkin rupeaa miettimään oman taloudellisen isänmaallisuutensa suhdetta. Ostetaanhan me nettikaupoistakin, Pirhonen sanoo.
Sulo Vilen kirjoitti:Btw. Kannattaisko Alfan lambdat putsata, kaikki neljä? Auttaisi ainakin eteenpäin. Tuntuu että etenkään vanhempia vehkeitä ei ole suunniteltu seisomaan suomalaisessa liikennesuunnittelussa +5 asteen vesisateessa, tankin sisällön ollessa 10 prosenttisesti alkoholia.
Motonet hankki tavarataloihinsa defibrillaattorit
LmnLL kirjoitti:Sulo Vilen kirjoitti:Btw. Kannattaisko Alfan lambdat putsata, kaikki neljä? Auttaisi ainakin eteenpäin. Tuntuu että etenkään vanhempia vehkeitä ei ole suunniteltu seisomaan suomalaisessa liikennesuunnittelussa +5 asteen vesisateessa, tankin sisällön ollessa 10 prosenttisesti alkoholia.
Annoin periksi ja vehjes menee huomenna merkkihuollon ihmeteltäväksi. Onneksi kyseessä on independent-huolto, joten tuntikustannus pysyy kurissa. Ehkä, toivottavasti.
Paluu Autot, niiden varaosat ja tuning
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa