DHL Express asiakaspalvelun tavoitat numerosta 030 45 345 arkisin klo 8.00-17.00
QUESTION - I think part of my order is missing. Is it on its way?
ANSWER
Sometimes your goods will be delivered on different dates, so first of all, check your emails from us (or if an overseas customer, Barlin Delivery) to see if any of your items will be arriving separately. You will not be charged any additional postage costs.
If there is a 0 in the quantity column on your invoice this means that unfortunately we did not have the stock of the item to send to you.
If the delivery note says an item should be in your parcel but it isn't, please use our the contact form below to get in touch with us letting us know which item(s) you believe are missing.
Eve kirjoitti:7.11 aamusta asti GATWICK - UK eikä ole tun jälkeen mitään merkintää että olisi paktti liikkunut mihinkään
LmnLL kirjoitti:Leeds-Gatwick-Brysseli-Turku n. viidessä päivässä.
Eve kirjoitti:Postin seurannassa ei näy. Eli voinko odottaa että tulee viimeistään ensiviikolla ?
LmnLL kirjoitti:Eve kirjoitti:Postin seurannassa ei näy. Eli voinko odottaa että tulee viimeistään ensiviikolla ?
Kyllä varmaankin ja hyvällä tuurilla jo perjantaina.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa