2017-03-10 Dispatch from outward office of exchange
No ei tämä miltään raketilta näytä, toivottavasti ei nyt kadonnut minneen, kyllä EMS:ästä pitäisi vähän useammin tulla skannauksia.
2017-03-10 Dispatch from outward office of exchange
LmnLL kirjoitti:Nipponissa on kieltämättä mielenkiintoisia tuotteita väiillä kaupan, mutta tuo tulliin jäämisen herkkyys laittaa (aina) kaupuloita rattaisiin. Varsinkin kun tuotteet on sellaisia, että niistä menisi yleensä tulliakin.
'Delivered to ebay global shipping center as it should be. Close this case and talk to ebay as they are responsible for your delivery. Regards'
After you open a case, your seller should respond to you within 8 days. You can respond to the seller through the Resolution Centre.
You can close the case after the seller has resolved the problem to your satisfaction. You can also click on "Close case" to confirm that the case is closed. (If we haven't heard from you in 30 days, the case will automatically will be closed).
If the seller hasn't resolved the problem within 8 days, we will take over for you. Just go to the Resolution Centre and click on "Escalate the case to Customer Support".
you need to call them
Näemmä Ebay on oikeasti vastuussa tuosta heidän rahditussysteemistä, eli vaihdetaan jänniä viestejä pari päivää ja eskaloidaan homma heille, ja pitäisi tulla sieltä rahat takaisin. Tällä hetkellä näyttäisi olevan mahdollista antaa palautetta, täytyy hoitaa ennenkuin eskaloi. Pientä jännityskerrointa hommaan tuo että kuljetetaan räjähdyspanosta, mutta toisaalta en ole pystynyt vaikuttamaan miten tuo on lähetetty.
Sulo Vilen kirjoitti:Joku munahaukka hautonut pääsiäisen kunniaksi?
LmnLL kirjoitti:Sulo Vilen kirjoitti:Joku munahaukka hautonut pääsiäisen kunniaksi?
Joku sitä hautoi jossain, sillä tänään paketti ilmestyi ensin postin seurantaan ja pienellä viiveellä DHL:n seurantaan. Huomenna lupailevat toimitusta.
LmnLL kirjoitti:Onko tuo Puolalainen tämä kauppias, jonka kanssa olet tuosta paketin toimituksesta vääntänyt?
Sulo Vilen kirjoitti:Ebay palautti tuosta kauppahinnan ja rahtimaksun ok, myyjälle lätkäisin negatiivisen palautteen.
RBS kirjoitti:Sulo Vilen kirjoitti:Ebay palautti tuosta kauppahinnan ja rahtimaksun ok, myyjälle lätkäisin negatiivisen palautteen.
Miten tällainen eBaylle menevä rekla-prosessi tapahtuu käytännössä?
Tracking #:RI1234567890BG
Courier:Finland Post
Tracking #:RI1234567890BG
Courier:Finland Post
Kuriiri on ainakin kova.
RESTRICTED ITEM
Dear Sulo,
We are writing to inform you that your recent GSP transaction from employees cannot be completed.
The package cannot be forwarded because it contains hazardous materials.
If the seller employees does not issue a refund within 3 business days, please contact them and then file an item not received claim.
LmnLL kirjoitti:Kärryyn uusi keulakolmio, eli scudetto
Paluu Muut tuotteet ja kauppapaikat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa